Математика
5 клас
(за підручником Тарасенкової Н. А., Богатирьової І. М. та ін.)
(4 години на тиждень, усього 140 годин,
І семестр – 64 години, ІІ семестр – 76 годин)
І семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
1 |
Повторення матеріалу, вивченого у 1-4 класах. Діагностична контрольна робота. |
|
|
Тема 1. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини (63 год) |
|||
2 |
Предмети та одиниці лічби. |
|
|
3 |
Предмети та одиниці лічби. |
|
|
4 |
Пряма. Промінь. Відрізок. Вимірювання відрізків. |
|
|
5 |
Пряма. Промінь. Відрізок. Вимірювання відрізків. |
|
|
6 |
Координатний промінь. |
|
|
7 |
Координатний промінь. |
|
|
8 |
Числові вирази. Рівності. Нерівності. |
|
|
9 |
Порівняння натуральних чисел. |
|
|
10 |
Порівняння натуральних чисел.
|
|
|
11 |
Кути та їх вимірювання.
|
|
|
12 |
Кути та їх вимірювання. Розв’язування типових вправ. |
|
|
13 |
Контрольна робота № 1. |
|
|
14 |
Аналіз контрольної роботи № 1. Буквені вирази. Формули. |
|
|
15 |
Буквені вирази. Формули. |
|
|
16 |
Додавання натуральних чисел. |
|
|
17 |
Додавання натуральних чисел. |
|
|
18 |
Закони додавання. |
|
|
19 |
Закони додавання.
|
|
|
20 |
Віднімання натуральних чисел.
|
|
|
21 |
Віднімання натуральних чисел.
|
|
|
22 |
Віднімання натуральних чисел.
|
|
|
23 |
Многокутник та його периметр. Рівні фігури.
|
|
|
24 |
Многокутник та його периметр. Рівні фігури.
|
|
|
25 |
Трикутник та його види.
|
|
|
26 |
Трикутник та його види. Розв’язування типових вправ. |
|
|
27 |
Контрольна робота № 2. |
|
|
28 |
Аналіз контрольної роботи № 2. Множення натуральних чисел. |
|
|
29 |
Множення натуральних чисел. |
|
|
30 |
Переставний та сполучний закони множення. |
|
|
31 |
Переставний та сполучний закони множення. |
|
|
32 |
Розподільний закон множення.
|
|
|
33 |
Розподільний закон множення.
|
|
|
34 |
Розподільний закон множення.
|
|
|
35 |
Ділення натуральних чисел.
|
|
|
36 |
Ділення натуральних чисел.
|
|
|
37 |
Ділення натуральних чисел.
|
|
|
38 |
Ділення натуральних чисел.
|
|
|
39 |
Ділення з остачею.
|
|
|
40 |
Ділення з остачею. Розв’язування типових вправ. |
|
|
41 |
Контрольна робота № 3. |
|
|
42 |
Аналіз контрольної роботи № 3. Порядок виконання дій у виразах. |
|
|
43 |
Порядок виконання дій у виразах. |
|
|
44 |
Порядок виконання дій у виразах.
|
|
|
45 |
Рівняння. |
|
|
46 |
Рівняння. |
|
|
47 |
Рівняння.
|
|
|
48 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
49 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
50 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
51 |
Розв’язування типових вправ. |
|
|
52 |
Контрольна робота № 4. |
|
|
53 |
Аналіз контрольної роботи № 4. Степінь числа. |
|
|
54 |
Степінь числа.
|
|
|
55 |
Степінь числа.
|
|
|
56 |
Площа прямокутника і квадрата. |
|
|
57 |
Площа прямокутника і квадрата. |
|
|
58 |
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда. |
|
|
59 |
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда. |
|
|
60 |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. |
|
|
61 |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. |
|
|
62 |
Розв’язування типових вправ. |
|
|
63 |
Контрольна робота № 5. |
|
|
64 |
Аналіз контрольної роботи № 5. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі. |
|
|
Математика
5 клас
(4 години на тиждень, усього 140 годин,
І семестр – 64 години, ІІ семестр – 76 годин)
ІІ семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Тема 2. Дробові числа і дії з ними (64 год) |
|||
65 |
Звичайні дроби. |
|
|
66 |
Звичайні дроби. |
|
|
67 |
Правильні і неправильні дроби. |
|
|
68 |
Правильні і неправильні дроби. |
|
|
69 |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
70 |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
71 |
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа. |
|
|
72 |
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа. |
|
|
73 |
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа. |
|
|
74 |
Знаходження дробу від числа. |
|
|
75 |
Знаходження дробу від числа. |
|
|
76 |
Знаходження числа за його дробом. |
|
|
77 |
Знаходження числа за його дробом. Розв’язування типових вправ. |
|
|
78 |
Контрольна робота № 6. |
|
|
79 |
Аналіз контрольної роботи № 6. Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
80 |
Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
81 |
Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
82 |
Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
83 |
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
84 |
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
85 |
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
86 |
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
87 |
Додаванні і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
88 |
Додаванні і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
89 |
Додаванні і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
90 |
Додаванні і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
91 |
Розв’язування типових вправ. |
|
|
92 |
Контрольна робота № 7. |
|
|
93 |
Аналіз контрольної роботи № 7. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. |
|
|
94 |
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. |
|
|
95 |
Порівняння десяткових дробів. |
|
|
96 |
Порівняння десяткових дробів. |
|
|
97 |
Арифметичні дії з десятковими дробами (додавання і віднімання). |
|
|
98 |
Арифметичні дії з десятковими дробами (додавання і віднімання). |
|
|
99 |
Арифметичні дії з десятковими дробами (додавання і віднімання). |
|
|
100 |
Арифметичні дії з десятковими дробами (множення). |
|
|
101 |
Арифметичні дії з десятковими дробами (множення). |
|
|
102 |
Арифметичні дії з десятковими дробами (множення). |
|
|
103 |
Арифметичні дії з десятковими дробами (ділення). |
|
|
104 |
Арифметичні дії з десятковими дробами (ділення). |
|
|
105 |
Арифметичні дії з десятковими дробами (ділення). |
|
|
106 |
Арифметичні дії з десятковими дробами (ділення). |
|
|
107 |
Округлення десяткових дробів. |
|
|
108 |
Округлення десяткових дробів. |
|
|
109 |
Розв’язування типових вправ. |
|
|
110 |
Контрольна робота № 8. |
|
|
111 |
Аналіз контрольної роботи № 8. Відсотки. |
|
|
112 |
Відсотки. |
|
|
113 |
Знаходження відсотків від числа. |
|
|
114 |
Знаходження відсотків від числа. |
|
|
115 |
Знаходження відсотків від числа. |
|
|
116 |
Знаходження відсотків від числа. |
|
|
117 |
Знаходження числа за його відсотками. |
|
|
118 |
Знаходження числа за його відсотками. |
|
|
119 |
Знаходження числа за його відсотками. |
|
|
120 |
Знаходження числа за його відсотками. |
|
|
121 |
Розв’язування задач на відсотки. |
|
|
122 |
Розв’язування задач на відсотки. |
|
|
123 |
Середнє арифметичне. |
|
|
124 |
Середнє арифметичне. |
|
|
125 |
Середнє значення величини. |
|
|
126 |
Середнє значення величини. |
|
|
127 |
Розв’язування типових вправ. |
|
|
128 |
Контрольна робота № 9. |
|
|
Тема 3. Повторення і систематизація навчального матеріалу (12 год) |
|||
129 |
Аналіз контрольної роботи № 9. Натуральні числа. |
|
|
130 |
Додавання і віднімання натуральних чисел. |
|
|
131 |
Множення і ділення натуральних чисел. |
|
|
132 |
Вирази. Рівняння. Задачі. |
|
|
133 |
Степінь натурального числа з натуральним показником. Площа і об’єм. |
|
|
134 |
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
135 |
Десяткові дроби та дії з ними. |
|
|
136 |
Відсотки. Середнє арифметичне. |
|
|
137 |
Розв’язування типових вправ. |
|
|
138 |
Контрольна робота № 10. |
|
|
139 |
Аналіз контрольної роботи № 10. Повторення і систематизація вивченого за рік. |
|
|
140 |
Повторення і систематизація вивченого за рік. |
|
|