П`ятниця, 17 Тра 2024, 16:16
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Пошук
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт вчителя математики та фізики Сосєдко Ольги Олександр...

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Методика підготовки учнів до ДПА та ЗНО з математики (з досвіду роботи)
Займатися підготовкою учнів до ДПА та ЗНО з математики потрібно, на мою думку, починаючи ще з 5 класу. Ця підготовка заключається у знайомстві учнів з різними видами тестових завдань, систематичному повторенні матеріалу, що вивчається. Оскільки я викладаю математику у школі ІІ ступеню, маю досвід роботи щодо такої підготовки. Метою її є підготовка до складання державної підсумкової атестації за курс основної школи, а також підготовка до ЗНО після отримання учнями повної загальної середньої освіти. Успішне виконання учнями завдань зовнішнього незалежного оцінювання з математики спирається, перш за все, на успішне засвоєння ними як теоретичного матеріалу курсу математики, так і методів розв’язування задач, передбачених програмними вимогами. Велику увагу приділяю повторенню навчального матеріалу, узагальненню та систематизації знань та навичок учнів. Обов’язково в домашнє завдання включаю завдання на повторення. На літні канікули учні отримують завдання за темами, які були вивчені в поточному навчальному році з метою повторення та більш глибокого засвоєння матеріалу. Знайомство учнів із форматами тестових завдань починаю в 5 класі (самостійні роботи, експрес-оцінювання, контрольні роботи тощо). В основному це завдання з вибором однієї чи кількох правильних відповідей, завдання з короткою та розгорнутою відповідями. Завдання на відповідність та встановлення правильної послідовності пропоную учням вже у 8-9 класах. З геометрії особливу увагу приділяю повторенню формул площ та об’ємів геометричних фігур, основних теорем, таких як терема Піфагора, теореми синусів, косинусів та застосуванню їх для розв’язування задач. Для кожної з тем роблю підбірку завдань за принципом від легких до складних. Часто при вивченні нового матеріалу пропоную дітям завдання практичного характеру, графічні вправи для формування в них навичок правильної побудови малюнка до задачі, читання готових креслень тощо. Особливу увагу приділяю повторенню основних геометричних та алгебраїчних формул. Для цього проводжу математичні диктанти на знання формул, усні заліки. Для виконання вдома пропоную учням завдання для самостійного розв’язання у вигляді домашніх контрольних робіт та тестові завдання. Для самоконтролю учням можна надати правильні відповіді або перевірити на наступному уроці. Також практикую підготовку до ДПА он-лайн, декілька учнів протягом уроку та після нього можуть спробувати свої сили та оцінити отриманий результат. Це достатньо стимулює учнів, щоб наступного разу здобути ще більше балів. Також учні можуть вдома самостійно проходити он лайн-тестування, а потім звітують про свої результати. При виникненні утруднень, розв’язуємо завдання тестів в класі. Для контролю знань використовую тести двох видів «вибери відповідь із запропонованих» та «напиши вірну відповідь». Завдання контрольних робіт для 9 класу намагаюся проводити у формі максимально наближеної до ДПА та ЗНО, обов’язково включаю завдання з одним правильним варіантом відповіді, завдання на встановлення відповідності. Оскільки розв’язування задач під час виконання тесту ЗНО не передбачає застосування калькуляторів та інших обчислювальних засобів, то удосконалення вмінь та навичок усних та письмових обчислень необхідно здійснювати на кожному уроці математики. З цією метою на початку більшості своїх уроків я пропоную учням вправи на усний рахунок («Морський бій», числові ребуси, змагання Прангліміне тощо). Отже, підсумовуючи сказане, необхідно знайомити учнів з технікою тестування, привчати їх виконувати завдання не лише правильно, але й швидко, постійно контролюючи час, щоб максимально наблизити їх до умов, у яких випускники працюватимуть під час державної підсумкової атестації та зовнішнього оцінювання. Також якісна підготовка до ДПА та ЗНО передбачає організацію самоосвітньої діяльності учнів щодо повторення курсу математики під керівництвом учителя.
Категорія: Мої статті | Додав: Ольчик (14 Лют 2016) | Автор: Волошина О.О. E W
Переглядів: 3781 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
1 Simba • 13:20, 27 Вер 2017
Здравствуйте
Меня зовут Светлана, я менеджер Дистанционной Академии
Нас очень впечатлил Ваш сайт
Мы проводим мастер-классы и вебинары для учителей
Уверены, что Вам есть, что рассказать и чем поделиться с коллегами

Пожалуйста, напишите нам на адрес: tutor.d.academy@gmail.com
avatar